ازدواج مجدد پس از طلاق | 10 نکته که باید در مورد ازدواج مجدد پس از طلاق بدانید

3 از 5 بوسیله 2 رای

طلاق گرفتن؟ آیا دوباره ازدواج خواهید کرد؟ شما باید؟ آمار ازدواج مجدد بعد از طلاق چیست؟ در اینجا ازدواج مجدد با اعداد و چیزهایی است که در قانون یاد گرفته ایم و با افرادی که قصد طلاق دارند به اشتراک می گذاریم.

  1. شانس شما برای ازدواج مجدد زیاد است. در حالی که اولین فکر شما پس از طلاق ممکن است «دیگر هرگز ازدواج نمیکنم» باشد، اما آمار ازدواج مجدد پس از طلاق نشان می‌دهد که «۷۰ درصد افرادی که طلاق می‌گیرند در مقطعی از زندگی‌شان دوباره ازدواج می‌کنند». ایالت شما ممکن است یک دوره انتظار داشته باشد. در حالی که اکثر ایالت ها چنین محدودیتی برای ازدواج مجدد ندارند، شما ممکن است در یکی از معدود ایالت هایی زندگی کنید که دوره انتظار برای ازدواج مجدد پس از طلاق دارند.
  2. ممکن است به یک دوره انتظار نیاز داشته باشید. اجتناب از عجله در ازدواج دوم پس از طلاق بسیار مهم است. شما به زمان نیاز دارید تا احساسات دشوار مرتبط با طلاق را کنار بگذارید. اگر می‌پرسید چقدر طول می‌کشد تا دوباره ازدواج کنید، مطمئناً همه افراد متفاوت هستند، اما آمار ازدواج مجدد پس از طلاق در مورد میانگین زمان ازدواج مجدد پس از طلاق نشان می‌دهد که «حدود نیمی از افرادی که تجربه ازدواج مجدد دارند. طلاق طی 5 سال پس از طلاق مجدداً ازدواج می کند، رقمی که در واقع از سال 1960 10 درصد کاهش یافته است.
  3. قبل از ازدواج مجدد با وکیل خود صحبت کنید. در حالی که فقط چند محدودیت قانونی بالقوه در مورد ازدواج مجدد شما وجود دارد، آنها وجود دارند و وکیل شما می تواند به شما در شناسایی آنها کمک کند. برخی از طلاق ها احکامی دارند که ازدواج مجدد را تحت تأثیر قرار می دهند، بنابراین اگر نامزد جدید شما نیز طلاق گرفته است، باید آن مسائل قانونی را بررسی کنید. سایر مسائلی که بر ازدواج دوم شما تأثیر می گذارد شامل نفقه، نفقه فرزند، حضانت و مقررات ارث است که می تواند بر نحوه توزیع دارایی شما بین وراث تأثیر بگذارد.
وکیل طلاق توافقی
  1. برای جلوگیری از طلاق دوم، درمان را امتحان کنید. اگر در مورد نرخ طلاق ازدواج دوم کنجکاو هستید، تقریباً "15٪ از ازدواج های دوم در عرض سه سال و 25٪ در پنج سال تمام می شوند." درمان می تواند بزرگ ترین عامل در کاهش نرخ طلاق ازدواج دوم باشد.
  2. استفانی کونتز، نویسنده ازدواج، یک تاریخ: چگونه عشق بر ازدواج پیروز شد و راهی که ما هرگز نبودیم. خانواده‌های آمریکایی و تله نوستالژی می‌گویند: «آنها باید با یکدیگر – و خودشان – در مورد اینکه چه چیزی در شکست ازدواج اولشان نقش داشته و چه مشکلاتی را در شریک اول خود می‌بینند، صحبت‌های خوبی داشته باشند. برای جلوگیری از بار دوم. به عبارت دیگر، فرآیند ارزیابی مجدد، دور شدن از خشم، سرزنش، ناامیدی و خودبرتربینی که اغلب با اولین واکنش های عاطفی به طلاق همراه است. آن‌ها باید این بار اگر می‌خواهند موفق شوند، کارهایی را که باید انجام دهند متفاوت تحلیل کنند.»

به بچه ها فکر کنید 

آهسته پیش بروید. شما تصمیم گرفته‌اید که قلبتان خوب شده است و آماده هستید که یکی را پیدا کنید... اما فرزندانتان ممکن است با طیف وسیعی از احساسات در رابطه با ازدواج مجدد والدین خود دست و پنجه نرم کنند. بچه ها اغلب امیدوارند که والدینشان دوباره به هم برسند، حتی اگر این اتفاق به ندرت می افتد. آنها برای بهبودی و کنار آمدن با این واقعیت که والدینشان شریک جدیدی در زندگی خود می خواهند به زمان زیادی نیاز دارند.

  1. به آنها زمان دهید تا با احساسات خود کنار بیایند و شریک زندگی خود را به آنها معرفی نکنید مگر اینکه در مورد چشم انداز آن شخص برای حضور طولانی مدت در زندگی خود جدی باشید. ملاقات با والدین ناتنی جدید و سپس ترک زندگی آن شخص، یک ترن هوایی عاطفی برای بچه ها ایجاد می کند. وقتی رابطه را به آرامی پیش می برید، خود، فرزندانتان و رابطه جدیدتان را برای موفقیت آماده می کنید.
  2. در مورد پول صحبت کنید و این بار پیش عروسی بگیرید. در ازدواج اولتان، احتمالاً در مورد آینده خیره شده بودید و فکر نمی کردید که به توافق قبل از ازدواج نیاز دارید، اما اکنون که طلاق را تجربه کرده اید، باید اهمیت آن را بدانید. این بار از صحبت کردن در مورد پول با نامزد جدیدتان نترسید و به او بگویید که اهمیت توافق دوجانبه در مورد مسائل مالی را یاد گرفته اید.
  3. هر کسی که ارزش گذراندن زندگی خود را داشته باشد، در انتخاب های مالی خوب با شما همراه خواهد بود. اگر کسی از برنامه ریزی محکم و گشاده رویی با شما در امور مالی ناراحت است، این یک پرچم قرمز است!
  4. به دنبال ثبات در زندگی خود باشید تا از طلاق دوم جلوگیری کنید. برخی از سبک‌های زندگی و عوامل سبک زندگی می‌توانند منجر به طلاق شوند، به‌ویژه آن‌هایی که بی‌ثباتی در برنامه یا عوامل استرس‌زای بیش از حد را تجربه می‌کنند. هنرمندان، نیروی دریایی، ترک‌های دبیرستان و زوج‌هایی که در کافه‌ها با هم آشنا شده‌اند، همگی بیشتر از حد متوسط ​​در معرض خطر طلاق هستند. افرادی که رفت و آمد طولانی دارند هم همینطور! برعکس، افراد دارای مدرک لیسانس شانس زیادی برای رسیدن به دهمین سالگرد ازدواج دوم خود دارند.
  5. بنابراین، این سوال مهم را از خود بپرسید که آیا سبک زندگی شما شانس ازدواج مجدد شما را برای طولانی مدت به حداکثر می رساند؟ اگر برنامه آشفته ای دارید که شامل سفرهای زیاد و رفت و آمد طولانی است، مطمئن شوید که شریک جدیدتان می تواند این فشار را تحمل کند. اگر همیشه می‌خواستید کارتان را دنبال کنید یا تمام کنید
  • سه شنبه 08 آذر 1401
  • بروزرسانی: جمعه 28 اردیبشت 1403
  • بدون نظر
  • 5 دقیقه
  • 263
عدل‌جو؛ مرجع تخصصی انحصار وراثت، دعاوی ثبتی و ملکی، مالیات بر ارث و تقسیم تَرَکه و تمامی دعاوی مرتبط با ارث می‌باشد.

برای ارتباط با وکلا، داوران و کارشناسان حقوقی گروه وکلای عدل‌جو و طرح سوالات خود، لطفا در سایت ثبت نام نمایید. از طریق ناحیه کاربری با ما در تماس بوده و از طریق پیامک زمان پاسخگویی برای شما ارسال خواهد شد. مطمئن باشید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

شماره های تماس:

09120362123
02191692272

تجربه گروه وکلای عدل‌جو راهنمای شما است...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیلی شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام و نام خانوادگی
ایمیل


  +     3   =   7