وکیل طلاق توافقی در تهران

4.04 از 5 بوسیله 41 رای

• بدون حضور زوجین در دادگاه

• حدود 10 تا 20 روز کاری (تعیین مدت زمان اعلامی تقریبی و تخمینی می باشد)

• کل حق الوکاله دو وکیل برای زوجین به انضمام هزینه دادرسی و داوری یا مشاوره جمعاً شش میلیون و هشتصد تومان که نصف آن در ابتدا و نصف دیگر پس از تحویل دادنامه طلاق قطعی آماده ثبت محضر از موکلین محترم دریافت می شود.

• تماس با شماره 23 21 036 - 0912

با توجه به پیچیده شدن شرایط زندگی و گسترش روابط اجتماعی و افزایش مشکلات و ناسازگاری ها بین زوجین، نرخ طلاق در جامعه ایران افزایش پیدا کرده است. از آنجایی که انجام تشریفات قانونی طلاق با توجه به قانون مدنی ممکن است زمان بر باشد و مشکلات عدیده روحی و روانی را برای زوجین به خصوص فرزندان آن ها فراهم آورد، بسیاری از زوجین، طلاق توافقی را به عنوان راهی راحت و کم هزینه برای انجام این جدایی انتخاب می‌کنند. اگر ساکن تهران هستید و قصد طلاق توافقی دارید وکیل طلاق توافقی در تهران می‌تواند به شما در امر طلاق کمک قابل توجهی کند.

 

در این مطلب به شرایط / مراحل / مدت / مدارک و هزینه  طلاق توافقی در سال 1402 می پردازیم.

طلاق توافقی چیست ؟

طلاق توافقی، همان‌طور که از نامش مشخص است، طلاقی است که طرفین باهم تصمیم به جدایی بگیرند و درخواست طلاق کنند. در طلاق توافقی زن وشوهر می‌توانند در موارد مربوط به طلاق باهم به توافق برسند. زن می‌تواند کل یا بخشی از مهریه خود را ببخشد تا مرد او را طلاق بدهد. این موارد فقط به مهریه زن ختم نمی‌شود و موضوعات دیگری را هم شامل می‌شود. علاوه بر مهریه، نفقه زن، جهیزیه زن، حضانت فرزند یا فرزندان هم لازم است تکلیف‌شان مشخص شود. زن و شوهر هر دو باید در این موضوعات به توافق برسند و سپس اقدام به جدایی کنند.

در طلاق توافقی، سازش و توافقی که میان زوجین انجام می گیرد، ممکن است در دفتر اسناد رسمی و به موجب یک سند رسمی صورت گرفته(وکالت در طلاق) ، ممکن است با تنظیم یک سند عادی میان خود زوجین و تأیید بعدی آن در جلسه رسیدگی محقق شده یا اینکه ممکن است زوجین در جلسه دادگاه رسیدگی به طلاق توافقی، توافق نموده و توافقات آن ها در صورت جلسه دادگاه قید گردد.

با داشتن یک وکیل طلاق توافقی خوب می‌توانید روند طلاق را تسریع ببخشید

طلاق توافقی چقدر طول می کشد ؟

در طلاق توافقی این سوال مرتباً از وکیل طلاق توافقی پرسیده میشود، که چقدر زمان می برد، بنابراین زمان قطعی نمی توان پیش بینی کرد اما با عنایت به تجربه و شعب مختلف دادگاه که رویه یکسانی هم ندارند حدود ۱۰ الی ۳۰ روز کاری است.

قانون جدید طلاق توافقی 1402 چیست ؟

همه آنچه در این مطلب که کاملاً به روزرسانی شده، رویه طلاق توافقی در دادگاه های خانواده شهر تهران است و قانون جدیدی هم در خصوص طلاق توافقی وجود ندارد و بخشنامه جدید طلاق توافقی که  بعضاً اشاره می کنند قدیمی است و مربوط به سال 1397 است. هرگونه سؤال و ابهامی اگر دارید با گروه وکلای عدل جو در تماس باشید. در سال 1402 اتفاق بخصوصی نیوفتاده است یا باید برای دادخواست طلاق به مشاوره بهزیستی رفت و گواهی عدم انصراف از طلاق گرفت یا اینکه با دادن دادخواست طلاق  از طرف یکی از زوجین در دادگاه، اقدامات مقتضی در رویه قضایی معمول می گردد.

مدارک لازم برای طلاق توافقی چیست ؟

عقدنامه یا رونوشت، شناسنامه و کارت ملی زوجین و ثبت نام در سامانه ثنا الزامی است. اگر کارت ملی را در دسترس نداشته باشید ولی شماره ملی را بدانید برای دادخواست طلاق توافقی کفایت می کند. در صورت در دسترس نبودن عقدنامه می بایستی به دفترخانه ای که ازدواج کرده اید مراجعه کرده و رونوشت اخذ نمایید.

مضرات طلاق توافقی چیست؟

طلاق آسیب های زیادی به اعضای خانواده و نیز جامعه وارد می‌ کند. یکی از بیشترین مضرات طلاق توافقی، آسیب های روحی و روانی است که به فرزندان وارد می‌ شود. علاوه بر آن، زوجین نیز در طلاق توافقی با آسیب‌ های روحی و روانی زیادی مواجه می ‌شوند. همچنین پشیمانی از طلاق توافقی نیز از دیگر مضرات طلاق می‌ باشد. زیرا همانطور که اشاره کردیم، طلاق توافقی در زمان کوتاهی امکان پذیر بوده و عموماً با تصمیمات عجولانه زوجین اتفاق می ‌افتد. از طرفی دیگر این مسئله باعث شده است تا زوجین به جای حل مشکلات زندگی خود، در وهله اول به فکر طلاق از یکدیگر بیفتند.

طلاق توافقی در دوران بارداری

یکی از مدارک لازم برای ثبت طلاق توافقی در شناسنامه، گواهی عدم بارداری زوجه است که برای زنان غیریائسه الزامی است. حال سؤالی که از وکیل طلاق توافقی پرسیده می شود این است که آیا طلاق توافقی در دوران بارداری نیز ممکن است یا خیر؟

وکیل طلاق توافقی پاسخ میدهد پاسخ بله، مثبت است و طلاق توافقی در دوران بارداری نیز ممکن است، مشروط بر این که در مورد فرزند موارد ذیل تعیین تکلیف گردد:

• ابتدا می‌بایست در فرم توافق مربوط به طلاق، نحوه زایمان و شخصی که پرداخت هزینه‌های آن را عهده‌دار است مشخص گردد.

• حضانت فرزند و نیز ضامن پرداخت نفقه وی و میزان آن تعیین شود.

طلاق توافقی ده روزه 

روند طلاق توافقی پروسه ای بمدت ۳ تا ۶ ماه را دارا خواهد بود، اما با توجه به تبحر و تجربه وکلای عدل جو  این امکان تا ۲۰ روز نیز کاهش می یابد. در گذشته با توجه به عدم نیاز به طی مرحله مشاوره این زمان زیر یک هفته صورت می گرفت اما در حال حاضر به کمک وکیل طلاق توافقی در کمترین زمان ۱۰ روز می باشد.

مهریه در طلاق توافقی 

پس از تصمیم از نوع طلاق توافقی توسط زوجین بحث توافقات فی مابین بر سر مسائل مالی و غیرمالی مطرح می شود، مهمترین موضوعی که مطرح می شود بحث مهریه در طلاق توافقی می باشد. زوجین باید در مورد مهریه به توافق کامل رسیده باشند. در مورد هر آنچه آن ها به تفاهم رسیده باشند رأی دادگاه بر مبنای آن صادر می شود، لذا این که زوجه بخواهد تمام یا قسمتی از مهریه را ببخشد یا تمام آن را دریافت کند یا زوجین چه شرایط پرداختی را بین هم توافق کنند در گواهی عدم امکان سازش در (طلاق توافقی) ذکر می شود و بدیهی است که در صورت نپرداختن آنچه توافق شده ضمانت اجرا وجود دارد.

پرداخت نکردن اقساط مهریه در طلاق توافقی 

۱- اگر پرداخت تعدادی از مهریه به بعد از طلاق موکول شده باشد، ازدواج مجدد زوجه مانع استحقاق دریافت مهریه قبلی او نیست.

۲- مهریه ۱۱۰ سکه یا معادل ریالی آن، ضمانت اجرای جلب در صورت نپرداختن آن وجود دارد. بنابراین اگر اقساط مهریه، ۱۱۰ سکه حتی بعد از طلاق توافقی پرداخت نشود زوجه می تواند اقدام قانونی کند.

۳- امکان ممنوع الخروج کردن زوج توسط زوجه بعد از طلاق توافقی با این شرط که زوج اقساط مهریه را پرداخت نکند وجود دارد.

۴- معمولاً در دادگاه، تغییر اقساط سکه توافق شده بین زوجین را در صورت ادعای زوج مبنی بر عدم توانایی پرداخت یا دادخواست تعدیل نمی پذیرند. اگر چه موارد نقض آن هم دیده شده است.

۵- پس از صدور رأی طلاق توافقی، زن و شوهر متقاضی طلاق توافقی می توانند توافق کند که برای اقساط مهریه قبوض اقساطی توسط دفتر طلاق صادر شود. نپرداختن چند قبض اقساطی باعث حال شدن باقی مانده مهریه خواهد شد.

۶- امکان جلب همسر سابق به دلیل نپرداختن اقساط مهریه بالای ۱۱۰ سکه وجود ندارد حتی اگر توافق کرده باشند. در صورت نپرداختن زوجه می تواند اموال او را توقیف کند و یا اگر کارمند باشد یک چهارم یا یک سوم حقوق را توقیف نماید.

شرایط طلاق توافقی از طرف زن؛ وکیل طلاق توافقی چگونه تاثیر گذار است؟

در مورد درخواست طلاق توافقی از طرف زن و طلاق یک جانبه توسط زوجه که در موارد خاص انجام می گیرد و لازمه آن اثبات عُسر و حرج و بندهای ۱۲ گانه عقدنامه می باشد نیز مستلزم انجام تشریفات ویژه است و با توجه به سه مرحله ای بودن طلاق ( مرحله بدوی، مرحله تجدیدنظر، مرحله دیوان عالی) بیشتر از یکسال زمان می برد. بنابراین علی الاصول زوجه نمی تواند بدون موافقت همسر خود دادخواست طلاق توافقی دهد. البته استثنائاتی به شرح ذیل وجود دارد:

1- در صورت اعطای وکالت طلاق از جانب زوج به زوجه مطابق قانون با حق عقد قرارداد با وکلای دادگستری، زوجه وکیل زوج در قبول طلاق، قبول بذل مهریه و اجرای صیغه طلاق می شود. بنابراین روشن است که در اینجا زن با مخالفت شوهر خویش مواجه نیست بلکه زوج اراده خود را با اعطای وکالت به همسر خویش واگذار نموده است.

2- به طریقی که در قسمت مراحل قانونی دعوای طلاق توافقی بیان شد از آذر ماه 1397 انجام مشاوره روانشناسی در مراکز بهزیستی مجاز معرفی شده برای طلاق توافقی الزامی گشته است که انجام این مشاوره دست کم 45 روز به طول می انجامد. زمانی که زوجین نخواهند چنین زمانی را سپری نمایند زوجه می تواند مبادرت به طرح دادخواست طلاق یک طرفه نماید و با توجه به اینکه در چنین دعوایی نیازی به انجام مشاوره روانشناسی نیست دادگاه مبادرت به تعیین وقت می نماید، در جلسه دادگاه، زوج می تواند مراجعه کند و شرایط طلاق را که قبلاً به وسیله زوجین توافق گشته را بیان کند و دادگاه نیز مطابق شرایط مقرر طرفین مبادرت به صدور رأی می نماید.

در طلاق توافقی چه چیزهایی به زن تعلق میگیرد ؟

طلاق توافقی زوجین هر دو تصمیم خود را راجع به پایان دادن به زندگی زناشویی گرفته اند و راجع به آثار مالی و غیر مالی ناشی از آن، از قبیل مهریه و نفقه و حضانت طفل و جهیزیه ، دریافت اجرت المثل و غیره … اتفاق نظر کرده اند. یکی از مهم ترین مسائلی که بعد از طلاق برای زوجه حائز اهمیت بوده موضوع مهریه می باشد که زوجین باید راجع به آن توافق نظر بنمایند.

پشیمانی زوجه و زوج از طلاق توافقی ؟

اما پس از صدور رأی طلاق توافقی بر طبق مواد ۳۵ و ۳۶ قانون حمایت خانواده اگر زوج (مرد) پشیمان شود و به دفترخانه برای ثبت طلاق نیاید امکان ثبت طلاق وجود نخواهد داشت مگر این که زن از مرد در ضمن رأی دادگاه یا به صورت وکالت در طلاق (حق طلاق) وکالت در مراجعه به دفترخانه برای ثبت طلاق داشته باشد.

اما اگر زوجه (زن) بعد از صدور رأی طلاق توافقی پشیمان شود، زوج می تواند بدون حضور او به یکی از دفاتر ثبت طلاق مراجعه کند و طلاق را ثبت نماید البته باید دانست که در صورتی که طلاق خلعی باشد زوجه می تواند در ایام عده (سه طهر) از زمان ثبت طلاق به آنچه بذل کرده از مهریه یا غیر آن، رجوع کند. در عمل اگر زوجه یا وکیل او در دفترخانه طلاق برای ثبت حاضر نشوند، محضر طلاق از شعبه ای که رأی را صادر کرده در این خصوص استعلام می کند و عمده محاکم خانواده اجازه ثبت طلاق بدون رضایت زوجه را نمی دهند. اگر چه که قانون این اجازه را داده است و قاضی و سردفتر تخلفی مرتکب نمی شوند.

شماره وکیل طلاق توافقی 

 گروه وکلای عدل جو با شماره تماس های ذیل پاسخگوی شماست.

09123885870   -   09120362123   -    02144567735     -    02191692272

هزینه وکیل طلاق توافقی 

کل حق الوکاله برای دو وکیل برای زوجین به انضمام هزینه های دادرسی و داوری یا مشاوره جمعاً شش میلیون و هشتصد هزار تومان می باشد. نصف (3٬400٬000) در ابتدا و نصف دیگر (3٬400٬000) پس از تحویل دادنامه طلاق قطعی  آماده ثبت محضر از موکلین محترم دریافت می شود. 

مزایای داشتن وکیل طلاق توافقی 

۱- داشتن وکیل طلاق توافقی در بعضی موارد الزامیست مثل جایی که شوهر وکالت طلاق به زوجه یا شخص دیگری داده باشد این وکالت برای طلاق می تواند به صورت وکالتنامه طلاق باشد یا شرط ضمن عقد نکاح مندرج در سند ازدواج، در این موارد وجود وکیل پایه یک دادگستری به جهت طی مراحل طلاق الزامی است. توجه داشته باشید که ممکن است زن به مرد وکالت برای طلاق داده باشد در این موارد هم بودن وکیل دادگستری الزامی است. 

۲- از مزایای وکیل طلاق توافقی در تهران ضمن سرعت بخشیدن به کار موجب حفظ حقوق موکل خواهد شد. و موکل را از معطلی در دادگاه ها، استرس، جر و بحث و ازدیاد تنش ها و بی حرمتی های احتمالی بعضی زوجین حفظ می کند. واقعیت این است که برای خیلی آبرومندان مواجهه با آشنایان و اقوام در دادگاه خانواده بسیار آزار دهنده است.

نحوه انتخاب وکیل طلاق توافقی مناسب

انتخاب وکیل طلاق مناسب برای بسیاری از افراد می تواند کار دشواری باشد. با این حال، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای آسان‌تر کردن روند طلاق انجام دهید. در زیر لیستی از هفت نکته و ترفند آورده شده است که به شما در یافتن وکیل مناسب برای موقعیت خود کمک می کند.

فرض کنید جدایی شما کاملاً با فرزندان و مسائل مالی درگیر نشده است. در این صورت، می توانید یک میانجی استخدام کنید تا به شما در مذاکره درباره شرایط طلاق کمک کند.

 

پیدا کردن وکیل طلاق مناسب برای طلاق سریعتر و ارزانتر کلیدی است. وظیفه وکیل طلاق شما این است که در این فرآیند به بهترین نحو از شما نمایندگی کند. اجازه ندهید احساسات شما در هنگام مذاکره بر سر چیزهای مادی که برای شما اهمیت چندانی ندارند، از بین بروند و بیداد کنند. این به شما بستگی دارد که ابتدا بدانید چه می خواهید، تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

1. بدانید چه می خواهید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید به دنبال چه نوع وکیلی هستید. به عنوان مثال، فرض کنید موضوع شما مربوط به حضانت فرزند است. در این صورت، باید یک وکیل خانواده پیدا کنید تا نیازهای شما را بهتر برآورده کند و روند طلاق را قابل کنترل تر کند.

در مورد هر نوع دیگر از امور حقوقی نیز همینطور است. اطمینان حاصل کنید که فرد یا شرکت در زمینه هایی که اختلاف شما را احاطه می کند تخصص دارد.

  • دانستن آنچه از ابتدا می‌خواهید به محدود کردن جستجوی شما کمک می‌کند و احتمال سردرگمی یا گمراهی شما را در طول این فرآیند کاهش می‌دهد.
  • اگر وکیل خاصی وجود دارد که متمایز است اما قیمت آنها خیلی بالاست، اجازه ندهید فورا شما را منصرف کنند. ممکن است فقط به این معنی باشد که آنها تجربه گسترده ای دارند و ارزش آن را دارند.
  • با این حال، اگر به قیمت یا حوزه تخصص آنها مطمئن نیستید، ممکن است بخواهید به دنبال شخصی باشید که نیازهای شما را بهتر برآورده کند.
  • برای یافتن وکیل طلاق مناسب که به بهترین وجه با پرونده شما سازگار است، وقت بگذارید و اطلاعات بیشتری در مورد آنها در رسانه های اجتماعی تحقیق کنید یا حداقل نظراتی را که از مشتریان قبلی دریافت کرده اند مرور کنید.
  • همچنین باید از وکلای طلاق مشاوره بخواهید. این جایی است که شما این فرصت را خواهید داشت که با وکیل طلاق خود ملاقات کنید و قبل از اینکه تعهدی برای دریافت مشاوره حقوقی در مورد پرونده خود داشته باشید، شخصاً به تمام سؤالات خود پاسخ دهید.
  • اکثر وکلای طلاق مشاوره حقوقی ارائه نمی دهند، اما به شما یک ایده کلی از آنچه در مشاوره اولیه انتظار دارید می دهند. اکثر وکلای طلاق سابقه دار هستند. در صورت انتخاب طلاق، ایده خوبی است که از وکیل طلاق در مورد سوابق محاکمه وکیل سؤال کنید.

2. یک هدف واقع بینانه تعیین کنید

ممکن است سخت باشد که بدانید می خواهید پرونده شما به کجا برسد. هیچ پاسخ درست یا غلطی برای نتیجه ای که یک فرد می خواهد وجود ندارد، اما مهم است که اهداف واقع بینانه را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که آنها با برنامه اقدام ارائه شده توسط وکیل طلاق شما برآورده می شوند.

به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است بخواهند همسرشان با تقسیم حضانت موافقت کند، در حالی که دیگران ممکن است بخواهند خانه یا تقسیم مساوی دارایی ها را داشته باشند.

مهم است که بدانید به دنبال چه هستید و مطمئن شوید که وکیل طلاق شما می تواند به شما در رسیدن به آن هدف کمک کند.

3. در شهر و شهرستان خود به دنبال وکیل طلاق باشید

هنگامی که به دنبال وکیل طلاق توافقی هستید، ممکن است بخواهید ابتدا بر اساس شهر و سپس شهرستان جستجو کنید. این می تواند به شما امکان دهد ببینید چه وکلای واجد شرایطی در منطقه شما در دسترس هستند که می توانند در مورد نوع پرونده ای که در حال انجام آن هستید کمک کنند.

به عنوان مثال: اگر در تهران، کرج، یا شهرستان های دیگر ایران زندگی می کنید. می توانید از گوگل یا سیری یا هر موتور جستجوی دیگری بخواهید که یک وکیل طلاق توافقی در نزدیکی شما پیدا کند. 

4. حداقل سه وکیل را برای مشورت انتخاب کنید

می‌توانید اولین وکیلی را که پیدا می‌کنید انتخاب کنید، یا می‌توانید بهترین وکیل را از بین همه وکلای بالقوه پیدا کنید. وکیل مناسب می تواند اولین وکیل طلاق شما باشد که در جستجوی شما پیدا می شود یا آخرین وکیل طلاق زمانی که به دنبال انتخاب وکیل طلاق یا وکیل با تجربه هستید. معمولاً مردم در طول مسیر به چندین وکیل نگاه می کنند.

اگر به دنبال یک وکیل طلاق هستید که بتواند روند طلاق را به درستی انجام دهد، داشتن وکیل مناسب بسیار مهم است. در اینجا سه مرحله را برای انتخاب وکیل توصیه می کنیم:

  1. از دوستان یا یکی از اعضای خانواده بپرسید که آیا وکیل خوبی می شناسند.
  2. با یک وکیل در مورد وضعیت و نیازهای خاص خود صحبت کنید (به عنوان مثال، ساختار هزینه)
  3. به بررسی گوگل درباره وکیل طلاق نگاه کنید

5. مصاحبه و تحقیق

برخی از وکلای طلاق ادعا می کنند که در زمینه حقوق خانواده با تجربه هستند اما هیچ مرجعی برای اثبات ادعای خود ندارند. برای پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب، باید با وکلای آینده نگر مصاحبه و تحقیق کنید و از همتایان یا مشتریان خود درخواست کنید که می تواند حرفه ای بودن و تجربه نامزد را تأیید کند.

اما چگونه می توان فهمید که چه کسی معتبر است؟

می توانید از آنها در مورد تجربه قبلی در قانون خانواده بپرسید، اگر آنها پرونده های حضانت فرزند را انجام داده اند، آیا وکیل همسر را می شناسند، آیا آنها وکیل ارشد هستند؟

استراتژی مناسب را انتخاب کنید

 

احتمالاً از قبل می دانید که طلاق شما از نظر عاطفی آسان خواهد بود یا طولانی و دردناک. از این گذشته، شما سال ها را صرف بررسی اختلافات با همسرتان کرده اید. آیا آنها سعی می کنند مشکل را برطرف کنند یا در پاشنه های خود حفاری کنند؟ راهبردهای مختلفی برای حل و فصل ازدواج وجود دارد مانند میانجی گری، حل اختلاف جایگزین یا دعوای سنتی. هر کدام از اینها در شرایط مختلف مفید هستند. یک وکیل طلاق خوب، بهترین راه را برای حل مشکلات شما پیدا میکند.

 

وکلای عدل جو برای ما چه می‌کند؟

در زیر به مواردی که این گروه خبره برای شما انجام می‌دهند اشاره می‌کنیم:

• مشاوره تلفنی و واتساپی با کارشناسان حقوقی عدل جو

• جلسه حضوری و آنلاین با وکیل متخصص طلاق توافقی

• تنظیم توافقنامه طلاق بر اساس توافق زوجین

• تنظیم قرارداد الکترونیک وکالت از طریق سامانه ثنا

• ارائه گزارش هفتگی از روند پرونده توسط پشتیبان اختصاصی شما

• تنظیم دادخواست بدوی

• ارجاع پرونده به شعبه دادگاه خانواده

• حضور وکلای شما در جلسات شورای حل اختلاف

• حضور وکلای شما در جلسات رسیدگی دادگاه

• دریافت دادنامه طلاق توافقی از شعب دادگاه خانواده

گروه وکلای عدل جو مرجع تخصصی انحصار وراثت، تقسیم تَرَکه، مالیات بر ارث، دعاوی ثبتی و ملکی و طلاق توافقی می باشد.

جمعی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری خانم و آقا با تخصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با ارث، دعاوی ثبتی و ملکی و طلاق توافقی گرد هم آمده اند و آماده ی ارائه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور ارث و دعاوی ثبتی و ملکی و طلاق توافقی در تهران و شهرهای اطراف و هموطنان خارج از کشور می باشند.

برای اعطای وکالت با شماره 23 21 036 - 0912 تماس حاصل نموده و یا از طریق راه های ارتباطی معرفی شده در وب سایت اقدام نمایید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیک ترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

ساعت کار دفتر شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 20 عصر می باشد.

مطالب مرتبط (برای مشاهده روی عنوان مربوطه کلیک کنید) :

● هر آن چیز که در خصوص طلاق توافقی باید بدانید 

● طلاق و انواع آن

  • پنج شنبه 13 خرداد 1400
  • بروزرسانی: پنج شنبه 06 اردیبشت 1403
  • 12 نظر
  • 5 دقیقه
  • 3058
عدل‌جو؛ مرجع تخصصی انحصار وراثت، دعاوی ثبتی و ملکی، مالیات بر ارث و تقسیم تَرَکه و تمامی دعاوی مرتبط با ارث می‌باشد.

برای ارتباط با وکلا، داوران و کارشناسان حقوقی گروه وکلای عدل‌جو و طرح سوالات خود، لطفا در سایت ثبت نام نمایید. از طریق ناحیه کاربری با ما در تماس بوده و از طریق پیامک زمان پاسخگویی برای شما ارسال خواهد شد. مطمئن باشید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

شماره های تماس:

09120362123
02191692272

تجربه گروه وکلای عدل‌جو راهنمای شما است...

12 نظر
man avatar
مانی ناظری
یکشنبه 23 خرداد 1400 - 02:52

ممنون از گروه وکلای عدل جو که کار های طلاق من رو بدون وقفه انجام دادند

  • 3
  • 0
man avatar
ترانه محمدی
یکشنبه 23 خرداد 1400 - 03:02

سلام وقت بخیر با سپاس فراوان از خانم زمانی وکیل خبره و صبور بابت پرونده طلاق توافقی بنده و پیگیری های مداوم ایشان

  • 2
  • 0
man avatar
پونه
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 01:49

تا چه مدت زن فرصت داردکه حکم دادگاه را درخصوص صیغه طلاق اجرا کند؟

  • 2
  • 0
man avatar
علیرضا نوید
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 01:49

در حال حاضر معمولاً محاکم با الهام از ماده ۲۱ قانون حمایت خانواده، مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش را سه ماه از تاریخ صدور حکم، تعیین می نمایند

  • 0
  • 0
man avatar
بی نام
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 01:51

آیا زوج می تواند پس ازانجام طلاق خلع رجوع کند؟

  • 2
  • 0
man avatar
علیرضا نوید
دوشنبه 24 خرداد 1400 - 01:51

با توجه به مواد ۱۱۴۳ الی ۱۱۴۹ قانون مدنی در طلاق خلع تا زمانی که زن به مالی را که زن بذل کرده رجوع نکرده، شوهر نیز نمی تواند به طلاق رجوع کند. 

  • 0
  • 0
man avatar
سیما
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 23:40

سلام اگر زن منزل را ترک کند حق دریافت نفقه دارد؟

  • 2
  • 0
man avatar
لیلا زمانی
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 23:44

درود اگر زوجه منزل مشترک را بدون عذر موجه قانونی ترک کند ناشزه محسوب شده و حقی برای دریافت نفقه نخواهد داشت. اگر ترک منزل توسط زوجه عذر موجه قانونی داشته باشد مثل اینکه توسط زوج مورد سو رفتار و خشونت و ضرب و جرح قرار بگیرد و خوف ضرر جانی وجود داشته باشد باید علت ترک منزل را به وسیله اظهارنامه به اطلاع شوهر برساند. موفق باشید

  • 0
  • 0
man avatar
جعفری
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 23:45

طلاق خلع چیست؟ لطفا راهنماییم کنید مرسی

  • 2
  • 0
man avatar
لیلا زمانی
سه شنبه 25 خرداد 1400 - 23:49

درود برشما طلاق خلع یعنی زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهر میدهد طلاق بگیرد اعم از اینکه مال مزبور عین مهر یا معادل آن و یا بیشتر یا کمتر از مهر باشد. موفق باشید

  • 0
  • 0
man avatar
dadsana
شنبه 08 مهر 1402 - 10:54

مطالب بسیار مفیدی در خصوص طلاق توافقی ارائه کرده بودین ممنون از سایت خوبتون ممنون میشم مقاله مارو هم در زمینه معرفی چند تا از بهترین وکلای طلاق توافقی در مشهد بررسی کنید ونظرتون رو ارائه کنید https://www.dadsana.ir/consensual-divorce-lawyer/

  • 0
  • 0
man avatar
محمدرضا خوشرو
دوشنبه 10 مهر 1402 - 08:34

سلام تشکر از حُسن توجه شما. لینک ارسالی توسط همکاران حتماً بررسی خواهد شد. با آرزوی موفقیت برای شما

  • 0
  • 0
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیلی شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام و نام خانوادگی
ایمیل


  دو     -   =   یک