تعرفه وکیل انحصار وراثت

4.04 از 5 بوسیله 46 رای

برای اخذ گواهی انحصار وراثت با توجه به اینکه ممکن است بعضی از وراث همکاری ننمایند یا مدارک وراث یا متوفی کامل نباشد، بهتر است از راهنمایی وکیل متخصص در زمینه انحصار وراثت کمک بگیریم، تعرفه وکیل انحصار وراثت وکلای عدل جو با کمترین زمان و هزینه می باشد. هزینه وکیل برای تقسیم ارث لازمه هر درخواستی در زمینه تقسیم ارث صدور گواهی انحصار وراثت بوده تا مشخص شود، چه کسانی ورثه متوفی بوده و دادخواست تقسیم ارث باید به طرفیت چه کسانی مطرح شود. هزینه وکیل برای تقسیم ارث با توجه به اموال و دارایی متوفی و پیچیدگی های آن،  طبق توافق وکیل تقسیم ارث و متقاضی تعیین می شود.

هزینه انحصار وراثت در دفتر خدمات قضایی

متقاضی گواهی انحصار وراثت از دو طریق می تواند درخواست خود را ثبت نماید، 

۱- ابتدا متقاضی می تواند در دفتر خدمات قضایی حاضر شده و درخواست خود را ثبت نماید، هزینه انحصار وراثت در دفتر خدمات قضایی با توجه به کامل بودن مدارک وراث و منضم نمودن آنها از 120 هزار تومان تا 200 هزار تومان متغیر می باشد.

۲- همچنین متقاضی می تواند به شورای حل اختلاف آخرین محل سکونت متوفی مراجعه کرده و با کل مدارک موراث و متوفی در قیمت عریضه نویسی درخواست خود را ثبت نماید، که در اینصورت نیز هزینه گواهی انحصار وراثت از 120 هزار تا 200 هزار تومان متغیر است.

هزینه انحصار وراثت در شورای حل اختلاف

برای ثبت دادخواست گواهی انحصار وراثت در شورای حل اختلاف وراث می توانند، با در دست داشتن مدارک کامل وراث و متوفی به شورای حل اختلاف آخرین اقامتگاه متوفی مراجعه نموده و دادخواست خود را ثبت نمایند، هزینه دادخواست و برابر با اصل نمودن مدارک و منضمات از 120 تومان تا 200 هزار تومان متغیر می باشد.

وکیل انحصار وراثت در تهران

در صدور گواهی انحصار وراثت با توجه به اینکه ممکن است بعضی از وراث در دسترس نباشند یا همکاریی ننمایند بهتر است، اخد گواهی انحصار وراثت در تهران به وکلای متخصص در این زمینه مراجعه شود، تیم وکلای عدل جو بهترین وکیل متخصص انحصار وراثت و تقسیم ارث در تهران با کمترین هزینه و در کمترین زمان میتواند به مشتریان خود خدمات ارائه نماید.

هزینه انحصار وراثت 1402

ثبت دادخواست انحصار وراثت با توجه به اینکه از موارد امور حسبی بوده و دعوا به معنای اخص نمی باشد هزینه زیادی ندارد، هزینه دادرسی و برابر با اصل نمودن اوراق و مدارک ضمیمه دادخواست انحصار وراثت در سال 1402 از 120 هزار تومان تا 200 هزار تومان متغیر است.

شماره وکیل انحصار وراثت

برای ارتباط با وکلا، داوران و کارشناسان حقوقی گروه وکلای عدلجو و طرح سوالات خود، لطفا در سایت ثبت نام نمایید. از طریق ناحیه کاربری با ما در تماس بوده و از طریق پیامک زمان پاسخگویی برای شما ارسال خواهد شد. مطمئن باشید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

شماره های تماس:

09120362123

02191692272

وکیل انحصار وراثت کرج

بعضی مواقع متقاضی انحصار وراثت برای دسترسی به مدارک سایر وراث با مشکلاتی روبرو می شود، یا برای گرفتن گواهی انحصار وراثت نیاز به وکیل متخصص انحصار وراثت دارد، پیشنهاد می کنیم در این زمینه با گروه وکلای عدل جو مشکل خود را درمیان بگذارید تا در اسرع وقت گواهی انحصار وراثت را در تهران، کرج و سایر شهرها اخذ نموده و تحویل متقاضی نماید.

 

  نمونه وکالت انحصار وراثت

دانلود فایل نمونه وکالت انحصار وراثت

 

  نمونه وکالتنامه دستی

دانلود فایل نمونه وکالتنامه دستی

  • شنبه 27 آبان 1402
  • بروزرسانی: یکشنبه 09 اردیبشت 1403
  • بدون نظر
  • 4 دقیقه
  • 972
عدل‌جو؛ مرجع تخصصی انحصار وراثت، دعاوی ثبتی و ملکی، مالیات بر ارث و تقسیم تَرَکه و تمامی دعاوی مرتبط با ارث می‌باشد.

برای ارتباط با وکلا، داوران و کارشناسان حقوقی گروه وکلای عدل‌جو و طرح سوالات خود، لطفا در سایت ثبت نام نمایید. از طریق ناحیه کاربری با ما در تماس بوده و از طریق پیامک زمان پاسخگویی برای شما ارسال خواهد شد. مطمئن باشید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

شماره های تماس:

09120362123
02191692272

تجربه گروه وکلای عدل‌جو راهنمای شما است...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیلی شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام و نام خانوادگی
ایمیل


  دو     +   =   هفت